måndag 28 september 2009

Jag var i Uppsala igår för att hjälpa till och "lära" ut hur man bäst tejpar Melkers mopsöron. Jag hoppas innerligt att jag kunde hjälpa. Men jag tror iaf att jag gjorde lite nytta. Jag blev ju iaf omnämnd i hans blogg, och det är ju inte fy skam. Och eftersom Therese inte hade några bilder på mig, från gårdagen(tack och lov. haha), så tog hon bilder som togs i somras. Då jag, mamma och alla mopsarna var uppe i Östervåla och hälsade på. När jag såg bilderna kunde jag inte låta bli att skratta. Därför har jag fräckt lånat dom av Therese och Melker. Men jag bara kände att jag var tvungen att visa dom. För en gång skull är jag inte den knubbigaste på bilden. Men jag tror inte Rutan har något emot att jag säger det. =)



Jag och Rut

Johan med Rut och jag med Melker

1 kommentar:

Mopsen Melker sa...

Du gjorde mycket nytta! Jag har faktiskt redan tejpat om ett öra som släppte och det skulle jag inte ha klarat utan din hjälp, tack!