söndag 15 februari 2009

Jag är rätt dålig på att lägga upp bilder här på bloggen. Det måste det bli bättring på! Återkommer med det lite senare.
Det är söndag, och det är underbart väder ute, sol och allt är vitt på marken.. =) Tänk om alla dagar kunde vara såhär härliga. Idag har jag bara njutit av vädret. Jag ska egentligen hämta upp mamma om en stund, men vet inte hur det ska gå till. B tog mammas bil i morse när han skulle till jobbet, och nu när jag försöker få igång hans, så är det helt död. Jag förstår honom, han skulle ju iväg till jobbet, men nu kan jag ju inte åka och hämta mamma!! =) Försökte sätta i motorvärmarn i bilen, men hittade inget uttag.. (Får verkligen hoppas att varken pappa eller martin läser detta. Då blir jag lynchad.. haha). Men jag trodde alla bilar hade uttag till motorvärmare.. Men då har jag lärt mig nåt nytt =)

Inga kommentarer: