tisdag 4 maj 2010

Kan man stalka Bingo Rimér när man är på andra sidan ett hav?

Jag har suttit och läst Bingo Rimér blogg i flera dagars tid. Vet inte vad det är med den mannen, men jag diggar honom. Vet inte om jag skrivit om min besatt het av denna man förut, men jag hoppas innerligt att jag inte gjort det.. =)

Besatthet är kanske inte så bra att gå ut med. Men det är besatthet-light i det här fallet. Jag vill inte söka upp honom och stå utanför hans dörr. Jag är knasig, men inte så knasig. Jag tycker bara att han verkar vara väldigt sympatisk och rolig, och tar ju helt otroliga kort. Så det är klart att man nån gång skulle vilja bli fotograferad av Herr Rimér.

Och när jag ändå bekänner andra saker. Jag är lite rädd för hans flickvän, Katrin. Hon är säkert supertrevlig, men framstår ju som väldigt bitchig. Jag är lite impad av henne, men jag skulle inte våga träffa henne en mörk kväll.

(Bild lånad från hans blogg, beingbingo.com)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha katrin är grym! Du borde läsa hennes blogg också! :P

Céline sa...

Det gör jag. =)